Sel esmaspäeval, 4. oktoobril, avas liinid uus tasuta infotelefon 16366. Olenemata olematust hinnast võib 16366-elt küsida kõike seda, mida tänaseks ülikalliteks muutunud tavalistest infotelefonidestki.
Uue infotelefoni avamise tagamaid selgitab 16366 haldava Kliendihalduse OÜ juhataja Indrek Sepp.
Keskmise infotelefoni kõne hind on tänaseks kasvanud 15 kroonini. Inimene, kes kord nädalas infotelefoni kasutab, kulutab teenusele kuus 60 krooni. Ekspress Hotline endise arendusdirektorina tean, et infotelefonidele helistamine on tänu hinnatõusudele viimastel aastatel neli korda kukkunud. Infotelefon ei ole enam kõigile taskukohane laiaterbeteenus. Ka firmad, kes infotelefonis olemise eest maksavad, saavad täna 4 korda vähem kontakte, kui kolm aastat tagasi.
Et infotelefon oleks kõigile infovajajatele kättesaadav ja et ennast infotelefonis avaldavad firmad saaksid seeläbi võimalikult palju kontakte.
Et eristuda nn. numbriinfotelefonidest, mis algavad kombinatsiooniga 118 ja on kalli kõnehinnaga.
Kõnede eest maksab reklaamiandja. Nii see, kelle andmeid infotelefonis kõige rohkem väljastatakse, kui ka see, kelle reklaam on kõnede ees.
Meie meeskond koosneb lõviosas endistest Ekspress Hotline töötajatest. Need on inimesed, kes nägid konkureeriva infofirmaga ühendamisel tekkinud segadusest, et Ekspress Hotline ei suuda tulevikus oma klientidele enam mõistliku hinna eest piisavalt tulemust pakkuda. Ka häirisid töötajaid Ekspress Hotline kasvavad maksuvõlad. Seepärast otsustasime koos tuua turule teenuse, kus võitjad oleks nii helistajad, kui ka reklaamiandjad.
Sepp möönis, et uue kontseptsiooniga turule tulek on riskantne. Samas loodab ta, et tugev meeskond suudab kliente veenda uue mudeli kasulikkuses ja tulud katavad tulud. Kuna tegemist ei ole finantsinvestorile kuuluva ettevõttega, siis megakasumeid uuelt infotelefonilt ei oodata. Samas tasub klientidel oodata kiiret ja sõbralikku teenindust ning reklaamiandjatel tuntavat kasu.
Lisainfo:
Kliendihalduse OÜ